MƏZƏNNƏLƏR

QAYNAR XƏBƏRLƏR

download-_26_

Satış və Marketinqdə İstifadə Olunan Rənglərin Əhəmiyyəti Nədir?

Hər bir rəng özlüyündə çox məna daşıyır. Bəs bu mənalar nələrdir? Markaların rəngləri bizə necə təsir edir?

Rəng psixologiyası

Rəng psixologiyası fərqli rənglərin insan davranışına təsirlərini araşdırır. Rənglər yalnız əyani köməkçi deyil, çünki rənglər duyğuları, hissləri və təcrübələri ifadə edir. Rəng psixologiyası xüsusilə satış, reklam və marketinq sahələrində istehlakçıda istənilən emosional reaksiyanı oyatmaq üçün istifadə olunur.

Satış və marketinqdə istifadə olunan rənglər insanlara necə təsir edir?

Rəng marka və marketinqdə çox vacibdir, çünki müştərilər haqqında ilk təəssüratların yerləşdiyi yerdir. Marketinq işləriniz üçün rənglərdən strateji olaraq istifadə edərək, müştərilərinizin görmək istədiklərini görmələrinə, sizi qəbul etmələrinə kömək edə bilərsiniz. Bu səbəbdən rəng psixologiyasını anlamaq marketinq işləriniz üçün çox faydalı ola bilər. Çünki bu markanızı istədiyiniz kimi təsvir etməyə kömək edə bilər. Hər marka müəyyən bir rəngə üstünlük verir. Ən sevdiyiniz markaları və istifadə etdikləri rəngləri düşünün. YouTube və ya Netflix kimi parlaq qırmızı loqotiplər diqqətinizi cəlb edir? Yoxsa Nike markasında ağ-qara zadəganlığ rəngləri? Bəlkə də digər markaların istifadə etdikləri digər rənglər daha çox diqqətinizi çəkir. Nə qədər sadə səslənsə də, rənglər bir məhsul almaq üçün yeganə səbəb ola bilər.

 Qırmızı rəng psixologiyası

Qırmızı kimi rənglər diqqəti cəlb edə bilər. Qırmızı rəngin mənası həyəcan, təhlükə, enerji və hərəkətlə əlaqələndirilir. Rəng psixologiyasında qırmızı ən sıx rəngdir. Eyni zamanda iştahaaçan təsir göstərir. Bu səbəbdən tez-tez fast food şəbəkələri tərəfindən üstünlük verilir. McDonald’s fast food şəbəkəsini düşünün. McDonald’s, cəlbedici olan və enerjisi yüksək olan qırmızı və sarı rənglərin birləşməsiylə iştahaçan duyğu yarada bilən bir marka loqosuna sahibdir. McDonald’s, istehlakçıların bu ləzzətə həvəslə bağlanmasını istəyir. Reklam kampaniyalarında  “I’m lovin’ it (onu sevirəm)” şüarını istifadə etmələri əbəs yerə deyil. Həmçinin qırmızı Coca Cola və YouTube kimi markalar üçün də istifadə edilən ikonik rəngdir.

Narıncı Rəng Psixologiyası

Rəng psixologiyasında narıncı yaradıcılığı, macəranı, coşğunu, müvəffəqiyyəti təmsil edir. Narıncı rəng ​​cəlb etməsinə baxmayaraq, qırmızı rəng qədər əmrli deyil. Narıncı rəng Nickelodeon və The Home Depot kimi loqotiplərdə işıq saçır. Nickelodeon bir uşaq kanalıdır və bu səbəbdən loqotip bir uşaq şousunun oynaq narıncı rənglərə ehtiyac duyduğu yaradıcılığı və həvəsini dəqiq şəkildə təmsil edir. The Home Depot eviniz üçün istifadə edə biləcəyiniz məhsulları satır. Bir çoxları evlərini təmir etmək və ya düzəlişlər etmək, məhsul almaq üçün Home Depot-a gedir. Buradakı narıncı loqotip yaradıcılığı təmsil edir. Hermes Paris, Fanta, İNG Bank və SoundCloud kimi markalarda narıncı rəngdən istifadə edirlər.

Mavi Rəng Psixologiyası

 

Rəng psixologiyasında mavi rəng mənasını dəniz və göylə sıx əlaqələndirir. Sabitlik, ahəngdarlıq, dinclik, əmin-amanlıq və inam. Əksinə, mavi, depressiya kimi bəzi mənfi rəng mənalarını da daşıyır və soyuqluq hissi yarada bilir. Mavi, marketinq dünyasında Honda və American Express şirkətləri tərəfindən istifadə edilmiş bir rəngdir. Etibarlılıq Honda-nın mavi rəng seçiminin pərdə arxasında yatır. Marka, müştərilərini Honda ilə kilometrlərlə yol gedə biləcəyinə inandırmaq istəyir. Dünyaca məşhur kredit kartı şirkəti American Express, təhlükəsizlik və sabitlik hissi vermək üçün mavi rəngdən istifadə edir. Çünki müştəri yalnız bu iki şərt tam yerinə yetirildikdə bir işə pul qoya bilər. Facebook, Twitter və Skype kimi markalar  da mavi rəngdən istifadə edirlər.

Yaşıl Rəng Psixologiyası

Yaşıl rəng sağlamlıq, dinclik, güc və təbiətlə əlaqələndirilir. Mağaza dizaynlarında müştəriləri rahatlaşdırmaq və ətraf mühitə uyğun bir iş qavrayışı yaratmaq üçün istifadə olunur. Yaşıl rəngə diqqət ayıran şirkətlərin nümunələri Starbucks və BP-dir. Starbucks, yaşıl çalarlardan istifadə edən qlobal markalardan biridir. Yaşıl rəng sayəsində kafelərinə gələn insanları dinc hiss edir və müştəriləri günün stresindən yayındıracaq bir qəhvə fasiləsinə dəvət edirlər. Spotify, TEB, Android, BP loqosunda və ya kampaniyalarında yaşıl rəngdən istifadə edən markalardandır.

Ağ Rəng Psixologiyası

 

Rəng psixologiyasında ağ günahsızlığı, yaxşılığı, təmizliyi və təvazökarlığı nümayiş etdirir. Ağ rəng həm də əks mənaya malikdir. Xidmət etdiyiniz hədəf auditoriyaya əsaslanaraq bunu nəzərə ala bilərsiniz. Ağ rəngli mənanın soyuğu simvollaşdırdığı mənfi tərəfi də var. Bir elektron ticarət veb saytında ağ rəng ən çox istifadə olunan rəng olma meyli göstərir. Ehtimal ki, onu məhsul şəkliniz üçün arxa plan rəngi kimi istifadə edəcəksiniz. Səhifələriniz,  qara bir yazı ilə ağ bir fon olacaq. Çünki ağ fonda qara şrift oxunuş üçün ən yaxşı rəng birləşməsidir. Ağ rəng ASOS, Puma və Adidasın marketinqində istifadə etdiyi rəngdir. Mərkəzi rəng kimi ağ olan bir çox marka onu qara və ya boz rənglərlə birləşdirməyə meyllidir.

Qara Rəng Psixologiyası

Rəng psixologiyasında qara rəng mənası sirr, güc, zəriflik və incəlik üçün simvolikdir. Bir çox moda markaları loqotiplərində qara rəngdən istifadə etmişdir. Qara da oxunması asan bir rəng olduğundan mətn üçün məşhur bir rəngdir. Qara və ağ rənglərin birləşməsiylə Nike loqosu güc, dözüm və tarazlığı təmsil edir. Chanel isə markanın vəd etdiyi lüksü, zərifliyi tam əks etdirmək üçün qara rəngdən istifadə etməyi seçdi. Apple, Zara, Prada, Black Berry və Gucci markalarında qara rəngdən istifadə edirlər.

BƏNZƏR MƏQALƏLƏR

MÜZAKİRƏ

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

Top