Francesco Banchini: "Tələbələrimizin çoxu yüksək nəticələrə görə müxtəlif universitetlərdən təqaüd alır". - Economic.Az
MƏZƏNNƏLƏR
FreeCurrencyRates.com

QAYNAR XƏBƏRLƏR

Francesco Banchini: “Tələbələrimizin çoxu yüksək nəticələrə görə müxtəlif universitetlərdən təqaüd alır”.

Economic-in “Məmnuniyyət” layihəsinin növbəti müsahibi Avropa Azərbaycan Məktəbinin Direktoru Francesco Banchinidir.

Sizi xoş gördük.

Avropa Azərbaycan Məktəbi haqqında müəyyən qədər insanların məlumatı vardır.

Məktəb haqqında daha çox məlumat Siz verərdiniz?

Avropa Azərbaycan Məktəbi, Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin səlahiyyət verdiyi xüsusi bir məktəbdir.

Məktəb aşağıdakı proqramları təklif edir: 2017-ci ildən tətbiqinə səlahiyyət verilmiş Beynəlxalq Bakalavriatın (IB) İbtidai Təhsil Proqramı (PYP), 2015-ci ildə təsdiqlənmiş IB Diplom Proqramı (DP) və 2021-ci ildə təsdiqlənmiş Orta Təhsil Proqramı (MYP). Məktəb IB beynəlxalq məktəbidir. Orta məktəb şagirdləri üçün STEM (Elm, Texnologiya, Mühəndislik, Riyaziyyat) proqramı və hər iki şəhərcikdə PBL (Layihə Əsaslı Təlim) təklif edirik. Bundan əlavə, eyni zamanda, yüksək keyfiyyətli beynəlxalq təhsil verməyə borclu olan bir təşkilat olan Beynəlxalq Məktəb Şurasının (CIS) üzvüyük.

Məktəb iki müasir tədris binasında yerləşir və şagirdlərə öyrənmək üçün böyük imkanlar yaradılmışdır. Dil tədrisləri istisna olmaqla, bütün fənlər üzrə tədris dili ingilis dilidir. Şagirdlər ayrıca rus, alman və ispan dillərini öyrənmək və növbəti tədris ilində fransız və italyan dillərini öyrənmək imkanına sahibdirlər. Dərsdən kənar fəaliyyətlər baxımından, tələbələrin maraqlarına cavab verən sənət və idman kimi xarici təminatçılarla müxtəlif sosial klublar mövcuddur.

 

Bilirik ki, Avropa Azərbaycan Məktəbi Bakının qabaqcıl beynəlxalq məktəblərindən biridir.

EAS şagirdləri və valideynləri necə qane edir? Hansı təhsil proqramlarından istifadə olunur?

AAM-də tədris metodikası Beynəlxalq Bakalavr (IB) proqramlarına uyğundur: İbtidai Məktəb Proqramı (PYP), Orta Təhsil Proqramı (MYP) və Diplom Proqramı (DP).

Bu, tələbələrimiz üçün davamlılığı və tərəqqini təmin edir. Hər üç proqramda tədris metodu və tədris yanaşmaları aşağıdakı məqamlara əsaslanır:

  • Sorğu əsaslı – tədqiqatı qurmaq və dəstəkləmək üçün maraq oyadır
  • Konsepsiya əsaslı – yeni bir kontekstə köçürülə bilən konsepsiyalarla planlaşdırma və öyrənmə
  • Kontekstləşdirilmiş – aktuallığı müəyyənləşdirmək üçün fərdi mövzulardan kənara çıxmaq
  • Əməkdaşlıq – effektiv komanda işini və hədəfli / məhsuldar əməkdaşlığı təşviq etmək
  • Fərqləndirilmiş – geniş çeşidli tələbələr üçün öyrənmə imkanı təmin edir
  • Qiymətləndirməyə əsaslanan – öyrənmə və öyrənmə üçün balanslaşdırıcı qiymətləndirmə.

Tədqiqat IB-nin tədris və öyrənmə yanaşmalarında əsas yer tutur. Geniş mənada şərh olunan sorğu, tələbələri hazırkı anlayış səviyyəsindən yeni və daha dərindən anlama səviyyəsinə aparan bir tələbə və ya müəllim tərəfindən başladılan bir prosesdir. IB öyrənən profil xüsusiyyətləri, kəşfiyyata töhfə verir, IB-nin dil və öyrənmə ilə bağlı fikirləri və öyrənmə icmalarında mədəniyyətlərarası şüurun və beynəlxalqlığın inkişafına vurğu edir.

Araşdırmada, bilik mövqeyindən başlayaraq şagirdə daha çox diqqət yetirilir – onsuz da özləri ilə bilik və anlayış gətirirlər – və müəllimin biliyi qoruyan və ötürən olduğuna daha az diqqət yetirilir. Konstruktivist pedaqogikada qəbul olunduğu kimi, biliklərin yaradılması prosesinin öyrənmə icmasında baş verdiyi məlumdur.

IB proqramları, tələbələrin ətraf aləmini araşdırmaqda məna yaratmaq səylərini tanıyır və qiymətləndirir. Bunu dəstəkləmək üçün İB müəllimlərdən tələbələrin əvvəlki biliklərinə əsaslanan öyrənmə təcrübələri təqdim etmələrini və düşünmək və möhkəmləndirmək üçün vaxt və fürsət vermələrini tələb edir. Bu konstruktivist yanaşma tələbələrin fikirlərinin davamlı inkişafına və bu fikirləri daha geniş bir kontekstdə başa düşməsinə, köçürməsinə və tətbiqinə hörmət edir. Konstruktivizm, şagirdlərin orijinal qlobal kontekstdə məzmunu ilə anlayışları araşdırmasını əhatə edən pedaqogikaya aiddir. Bu pedaqogika ən mənalı və davamlı öyrənməyə aparır.

Mənanın qurulması və konseptual anlaşmanın inkişafı, IB-də bilik əldə etmək və bacarıq və kontekstə münasibət inkişaf etdirmək yolu ilə dəstəklənir. Şagirdlər bu şəkildə ən yaxşı şəkildə öyrənirlər; şəxsi və qlobal problemləri araşdırmaq üçün aşağıdakılar tərəfindən dəvət edilməlidir:

  • Öz suallarınızı formalaşdırın
  • Öz suallarınızı hazırlayın
  • İstəklərini dəstəkləmək üçün mövcud müxtəlif vasitələrin qiymətləndirilməsi 
  • Suallara öz cavablarını tapmalarına kömək etmək üçün davamlı araşdırma, təcrübə, müşahidə və təhlil.

Başlanğıc nöqtəsi tələbələrin hazırkı anlayışıdır və məqsəd bu anlayışla yeni məlumatlar və yeni məzmunun araşdırılması nəticəsində əldə edilmiş təcrübələr arasında əlaqə quraraq mənanı fəal şəkildə qurmaqdır.

 

Diplom proqramı məzunlarınıza dünyanın hansı təhsil müəssisələrində icazə verir?

Dünyadakı ali təhsil müəssisələri IB sənədlərinə əsasən tələbə qəbul edir və bir çoxunun IB tələbələri üçün xüsusi qəbul qaydaları və qaydaları var. Qəbul meyarları təhsil sistemindən və qurumun seçiciliyindən asılı olaraq çox dəyişə bilər. Ancaq tələbələrimizin çoxu yüksək nəticələrə görə müxtəlif universitetlərdən təqaüd alır.

Müəllimlər hansı şərtlərlə seçilir?

Müəllim seçimi bizim üçün həqiqətən vacibdir və istifadə etdiyimiz yüksək standartlara və proqramların tələblərinə görə çox seçiciyik.

Bununla belə, işə qəbulumuzda aşağıdakı məqamları əsas götürdük:

  1. IB proqramının anlaşılması və rahatlıq tələb edən müxtəlif çətinlikləri əhatə edən AAM Missiyasına və baxışına əməl etməyin vacibliyi.
  2. Münasibətlər və davranışlar (kontekstdə və niyə necə davrandığımızdan xəbərdar olmaq), işbirliyi içində işləmək.
  3. Əməllər (dəyişməyə açıq olmaq, motivasiya hiss etmək). Qəbul prosesi zamanı bütün müəllimlərimizə dəstək veririk.
  4. Prosessual bacarıqları (necə edəcəyini bilmək), AAM tələblərini, protokollarını və prosedurlarını hazırlamaq, bütün tələbələrimizə fərdi dəstək vermək.
  5. İdrak bacarıqları (məlumatları müalicə etmək, tənqidi düşünmək və tənqidi təhlil).
  6. Təcrübə bacarıqları (əvvəlki biliklər, sosial bacarıqlara əsasən necə reaksiya verəcəyini və uyğunlaşacağını bilmək).

 

İndiki vaxtda hamı keyfiyyətli xidmət istəyir. Xidmətlərinizlə ətraflı tanış olmaq istəyirik. Məsələn, yeməkxana, səhiyyə, nəqliyyat və s.

Hər iki şəhərcikdə (İbtidai və Orta) idman zalları, olimpiya standartlarına uyğun üzgüçülük hovuzları, yay oyun meydançaları və istirahət üçün idman meydançaları ilə təmin olunmuş müasir imkanlarımız var; informasiya texnologiyaları laboratoriyaları və auditoriyalar.

Hər iki şəhərcikdəki məktəb yeməkxanalarında yüksək keyfiyyətli sağlam qidalar təqdim olunur.

Yeməklər məktəb mətbəxində məktəb ictimaiyyəti üçün sağlam, qidalı və balanslı yeməklər verən xarici bir iaşə şirkətinin həm təzə məhsullarından istifadə edərək hazırlanır.

Bundan əlavə, orta məktəbdə tam təchiz edilmiş və təhlükəsiz olan Elm laboratoriyaları var.

 Son olaraq, iki kampusu birləşdirən və şagirdlərə nəqliyyat təmin edən “Məktəb avtobusu” xidməti mövcuddur.

 

İnsanlar arasında “əsas olan nəticədir” deyimi var.

AAM müəllimləri tələbələrin həm akademik, həm də şəxsi uğurları üçün ehtiyac duyduqları öyrənmə yanaşmalarının inkişaf etdirilməsində necə kömək edir və dəstəkləyirlər?

IB proqramlarının hər biri geniş, balanslı, konseptual və qarşılıqlı əlaqəli ətraflı və inkişaf baxımından uyğun bir tədris planı və ya struktur təmin edir. IB proqramları tələbələrə geniş və balanslı bir sıra akademik tədqiqat və öyrənmə təcrübələrindən istifadə imkanı təqdim edir. Fərqli mövzularla əlaqəli və təlimin inteqrasiyasına və tədris planına uyğunluq əlavə olunmasına kömək edən güclü təşkilati fikirlərə diqqət yetirərək konseptual öyrənməyi təşviq edirlər.

Proqramlar şəbəkə qurmağın, akademik fənlər arasındakı əlaqəni araşdırmağın və dünyanı fərdi mövzulardan kənara çıxaraq araşdırmağın vacibliyini vurğulayır. Həm də tələbələrə öyrənmələrini ətraf aləmlə əlaqələndirmək üçün real imkanlar təqdim etməyə diqqət yetirirlər. Bütün IB proqramları beynəlxalq aləmə və IB tələbə profilinin xüsusiyyətlərinin inkişafına yönəldilmişdir. Bununla birlikdə, hər bir proqramın da öz şəxsiyyəti və inkişaf elementləri var. Misal üçün:

  • İbtidai məktəb tədrisində öyrənməyin məqsədi fənn sahələri arasındakı ənənəvi sərhədləri aşmaqdır. Şagirdlər qlobal əhəmiyyət kəsb edən altı fənlərarası mövzunu araşdırırlar: kim olduğumuz, harada olduğumuz yer və vaxt, özümüzü necə ifadə etdiyimiz, dünyanın necə işlədiyi, planetimizi necə təşkil etdiyimiz və bölüşdürdüyümüz.
  • Orta təhsil tədris proqramında şagirdlər İbtidai məktəb Proqramının fənlərarası mövzularında inkişaf edən və genişlənən altı qlobal konteksti araşdırırlar: şəxsiyyət və münasibətlər, fərdi və mədəni ifadə, məkanda və zamanda oriyentasiya, elmi və texnoloji yenilik, ədalət və inkişaf və qloballaşma və davamlılıq.
  • Diplom proqramında tədris proqramı altı fənn qrupundan və Diplom proqramının üç əsas elementindən ibarətdir. Bu əsas elementlərdən biri olaraq, məlumat nəzəriyyəsi kursu, bildiklərimizi necə bildiyimizin əsas sualını araşdıraraq tələbələri öz baxışları və fərziyyələri barədə daha çox məlumatlı olmağa həvəsləndirir.

Mənalı qiymətləndirmə öyrənmə hədəflərini dəstəkləyir. Beləliklə, IB proqramlarında qiymətləndirmə tədris proqramının davamlı, müxtəlif və ayrılmaz hissəsidir. IB Məktəbləri tələbə nailiyyətlərini ölçmək üçün bir sıra strategiya və vasitələrdən istifadə edir. Tədris və tədris barədə məlumat vermək üçün qiymətləndirmə məlumatlarının təhlil edilməsinin və şagirdlərin öz işlərini və başqalarının işlərini necə qiymətləndirəcəyini öyrənməkdən fayda götürdüklərini vurğulamaq vacibdir.

 

AAM məzunları Azərbaycandan başqa hansı ölkələrdə təhsil alır?

Məzunlarımız Azərbaycan, Türkiyə, Hollandiya, ABŞ, Kanada, Böyük Britaniya, Belçika, Latviya və Norveç universitetlərinə qəbul olunurlar. Tələbələrimiz indiyə qədər düşünülmüş olduğundan daha çox şey əldə edirlər. AAM-də, tələbələrin potensiallarını tam mənimsəmələrinə və dəyişən bir dünyada fərqlənmə bacarıqları və düşüncə tərzinə sahib olmasına kömək etməyə çalışırıq.

Yalnız tələbələrimizi deyil, həm də bu ecazkar nəticələrdə əməyi olan peşəkar müəllim heyətimizi təbrik edirik.

 

Avropa Azərbaycan məktəbində təhsil almaq üçün qəbul prosesi və qeydiyyat qaydaları necədir?

Tələbələr onlayn qeydiyyatdan keçməlidirlər: https://eas.openapply.com/.

Qəbul müsabiqəyə uyğun olaraq iki mərhələdə aparılır. 

Birinci mərhələdə tələbələrin yaş xüsusiyyətlərinə uyğun olaraq, ümumi bilik, bacarıq, maraq və təhsil gözləntilərini öyrənmək üçün onlarla fərdi onlayn müsahibələr aparılır.

İkinci mərhələdə müvəffəq olan namizədlər şagirdlərin idrak qabiliyyətlərini başa düşməyimizə və öyrənmə prosesində onlara dəstək olmağımıza kömək edəcək bir idrak qabiliyyəti testi alacaqlar.
Sirr deyilsə, ödəmə nə qədərdir? Ödənişə nə daxildir?

Növbəti tədris ili üçün təhsil haqqını artırmayacağıq. Bu qərar Himayəçilik Şurası tərəfindən qəbul edildi ki, valideynlər və şagirdlər Azərbaycanın ən yaxşı məktəblərindən birində keyfiyyətli təhsil seçə bilsinlər. Əsas məqsəd və nailiyyətlərimizdən biri olaraq şagirdlərin fərdi inkişafına xüsusi diqqət ayırırıq və məktəb təcrübəsinin zənginləşməsini təmin edirik.

Tələbələrimizi gələcək istəklərinə hazırlayırıq və bizimlə birlikdə təhsil alaraq dünya miqyasında tanınmış IB diplomu alırlar. IB diplomu tələbələr üçün bir çox fürsət açır, onların qlobal səviyyədə mobil olmasına və gələcək həyatında beynəlxalq səviyyədə rəqabət aparmasına imkan verir, məzun olduqdan sonra yaxın gələcəkdə seçdikləri sahələrdə bütün tələbələrimiz yüksək reytinqlərə çıxmağa hazırdırlar. yüksək rəğbət qazanan universitetlər və məzunlarımızın bunu etdiyinə dair bir çox nümunəmiz olduğuna görə məmnunuq.

Bənzər bir təhsil paketi təklif edən digər məktəblərlə müqayisədə rəqabətli təhsil haqqımız var. Bundan əlavə, müxtəlif köklərə əsaslanan vahid və düşüncəli bir yanaşma təklif edirik və ümumi fərdi inkişafa vurğu etdiyimizə görə qürur duyuruq. Bizim yanaşmamız Azərbaycanın digər məktəblərindən çox fərqlidir, daha məhdud öyrənmə və tədris üslublarından istifadə edə bilən ənənəvi yanaşmadan uzaqdır. Buna görə də təhsil fəlsəfəmizin bir parçası olaraq hər bir tələbəyə dəyər veririk və onlarla birlikdə məktəbimizdəki öyrənmə səyahəti zamanı və məzun olduqdan sonra ortaq şəkildə işləyirik. Hər bir tələbə və ailələri üçün bənzərsiz və fərdi bir təcrübə yaratmağa inanırıq və akademik mükəmməlliyi təmin edən detallara diqqət və dünya vətəndaşları gələcək nəsilləri formalaşdıracaq.

Geniş və ətraflı müsahibə üçün təşəkkür edirik.

BƏNZƏR MƏQALƏLƏR

MÜZAKİRƏ

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Top